2005/08/09

David Carson


A saját stílusát egyszerűen csak "olvashatatlannak" tituláló designer 1956-ban született. 27 éves koráig szociológiával foglalkozott. 1984-ben kezdte el kisérletezését a tipográfiával, később a Transworld Skateboarding Magazine művészeti vezetője lett. Közben lelkesen szörfözött, a világranglista 4. helyézettje volt abban az időben. 1991-92-ben a Surfer Magazinenál dolgozik. 1995-ben alapítja meg a David Carson Design (DCD) cégét. 1995 és 1998 között ugyfelei többek között: Pepsi Cola, Ray Ban, Nike, Microsoft, Budweiser, Giorgio Armani, NBC, American Airlines, Levi Strauss Jeans. 1998-tól: AT&T, British Airways, Kodak, Lycra, Packard Bell, Sony, Suzuki, Toyota, Warner Bros, CNN, Cuervo Gold, Johnson AIDS Foundation, MTV Global, Princo, Lotus Software, Fox TV, Nissan, quicksilver, Intel, Mercedes Benz, MGM Studios, Nine Inch Nails.
Könyvei: End of Print (1995), 2nd Sight (1997), Fotografiks (1999), Trek.
Link: Egy kis videó róla és a munkáiról
2005. augusztus 9.

Nincsenek megjegyzések: